SUMBER: .t u t o r i a l.

Apr 4, 2009

Tekanan Jiwa a.k.a Gundah Gulana



Duhai VIEWER(s) blog aku...huahua...sowi la gang lme xupdate blog.. dh jd perkasam lak kn...
aku datang kembali dengan semangat bulan April...ceh...haha... sebenarnya...kebelakangan ni jadual aku dipenuhi ngn test 2... bulan ni lagi la parah...FINAL dow... neway aku amek kesempatan kjap utk menyusun sepuloh jari memohon ampun dan maaf sekiranya de terkasar bahasa ngn korng....

berbalik kepada exam...final aku start 21 hrbln kalo xsilap...start ngn thermodynamics 2...pergh amat la mencabar jiwe dan emosi.... yang paling aku takot skli exam MANUFACTURING PROCESS... subject membace...kalo bce je xpe...ni nk kne hafal, paham dan perlu berimaginasi sket...pergh wa ckp sama lu...bg aku payah r...

minggu depan ni aku de 4 TEST berserta 1 presentation...huahua...serabot seyh...!! kekusutan melanda...cegini r aku pabila kusut....


so kalo korng de menghadapi perasaan same seperti aku....de tips sket....berdoalah kepada ALLAH s.w.t...antara doanya ialah seperti berikut ;



so kepada rerakan ku yang bakal menghadapi FINAL....gud luck!!!! usaha tangga kejayaan...
GANBATTE KUDASAI

No comments:

Post a Comment