SUMBER: .t u t o r i a l.

Jun 2, 2010

Salam 2010 Salam Keamanan

Assalamualaikum sume rerakan blog..dh lme kot aku x post dlm blog nh.
Adoyyaaii..
Sori la rerakan sekalian.
Skrng aku ngh cuti sem.
Sem depan dh nk masok tahun 4 dh weyh.
Selangkah lagi nk masok kealam pekerjaan.

InsyaAllah...doa2kn la ye..



Hmm..dunia2...

Aku bkn mengeluh rerakan, tapi mengenangkn naseb saudara seislam ku di semenanjung GAZA, bumi palestin yg penuh dgn ujian dan perjuangan. Bangga aku sbgai umat Islam tidak lah dpt digmbrkn. Dgn semangat istiqamah dan juang saudara seIslam ku disana menaikkan lagi kebencian ku terhadap rejim ZIonis LAKNATULLAH...

Ape yg aku dpt lakukn disini hanya lah berdoa. Berdoa agar Allah dpt meringan kn beban saudara seIslam ku disana. Berdoa agar Allah dpt menambahkn lg kekuatan semangat perjuangan dan Keimanan sahabatku disana. Berdoa agar negara2 Islam yg laen membuka mata turut sama merasakn kesusahan yg dihadapi di bumi Palestin..

No comments:

Post a Comment