SUMBER: .t u t o r i a l.

Jun 3, 2010

Tilu SeTilu-Tilu nya~

pergh... entri kali nh mmg xbley blah...sblom tdo kot nh...pkul 2.15am..aku dgr lagu...tertarik lak ngn satu lagu nh...aku mmg minat lagu lentok2 cm nh...hua...cm rilek je kn...xde la nk gne kn sepenuh tenage ble dgr like some other songs...cm bingit je kn...tp lagu nh mmg best..tabik spring...ha..? dh pnah dgr? mmg la lagu nh mesti korng penah dgr ny...gerenti..kn..lagi2 time stadi...ble dgr lagu nh mesti bley stadi ny der...kalo bg aku la kn...de lak sesetgh ske lagu rancak spaye mengelak kn ngntok...oho...xkesah la asalkn korng bhgia...ape2 pn aku sediakn la lirik sket bg korng hayati...ape? xminat? korng ingt komposer buat lagu semate2 nk bg korng dgr kosong je ke? hayyooo...tgk lirik la brader...xpn dgr bebtol ape yg penyanyi nh sampaikn..mesti de jln cerita or maksud tersurat dlm lagu nh kn...huhu...ape2 pn korng layan la ek lagu yg membawe aku ke dunia khayalan nh...good nite dude...selamat malam...=) PEACE..


Lirik Lagu Ku Bukan Aku - Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)

p/s: nyanyi agak2 sket brader...jiran sebelah marah kang..haha..=)

No comments:

Post a Comment